حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

این اقدام درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی خواهدبود

آیت‌الله محمدرضا عصمتی، در گفتگو با خبرنگار حوزه علمیه  با تمجید از اقدام تنبیهی دلاور مردان نیروهای مسلح، گفت: با جواب قاطع و دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دل ملت و امت‌های اسلامی شاد شد و درس عبرتی به رژیم جعلی صهیونیستی و مدافعان این رژیم خبیث داده‌شد.

وی تصریح کرد: انکه که این پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیست به ارمغان آورد آن‌ بود که امروز وضعیت منطقه متفاوت از گذشته‌است و تصمیم‌گیرنده معادلات غرب آسیا‌ جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت است.

امام جمعه سابق تربت‌حیدریه افزود: این پاسخ تنبیهی ثابت کرد دوران بزن و دررو تمام شده و در صورت هرگونه حرکت نابخردانه را امت اسلامی پاسخ قاطع خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه مرحوم هراتی بیان کرد: این حرکت شادی امت اسلام را در پی داشت و به فضل الهی هر روز بر عزت امت اسلامی و ذلت و حقارت دشمنان اسلام بخصوص صهیونیست می افزاید.

استاد عالی حوزه علمیه خراسان گفت: ما دعاگوی همه رزمندگان اسلام هستیم و از خداوند متعال خواهانیم تا عمر رهبر فرزانه انقلاب را طولانی و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاغظم عجل‌الله برسد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.