حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

شهیدرئیسی‌انسان‌متدین‌به‌همه‌اصول‌وفروع دین

استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری این حوزه، به تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و گفت: حضرت آیت‌الله رئیسی چند ویژگی شاخص داشت؛ یکی تواضع بسیار بالای این مرد بود؛ شهید رئیسی انسانی دارای صفات برجسته بود و در مقابل خدا، احکام و بندگان خدا شهادت می‌دهیم که ایشان عملاً شخصیت بسیار متواضع و بااخلاق‌های ویژه اسلامی بود. 

استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان شهید رئیسی را انسان متخلق به اخلاق و متدین به همه اصول و فروع دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهید رئیسی به معنای واقعی کلمه مؤمن و متدین بود، وی انسان شجاعی در تصمیم‌گیری‌ها بود و هرگز در این راه از سرزنش دیگران خسته نمی‌شد. 

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که شهید رئیسی را انسانی خستگی‌ناپذیر خواندند، عنوان کرد: از دیگر ویژگی‌های این مرد بزرگ علم، درایت و آگاهی به زمان بود و نگاه خاص به استکبار و جبهه مقاومت داشت؛ همچنین ولایت‌مداری شهید رئیسی در طول این سال‌ها بسیار مهم و زبانزد بود و در ایشان در حد اعلی ولایت‌مداری داشت. 

آیت‌الله عصمتی افزود: شهید رئیسی خصوصیات بارزی داشت که در انتخاب ما به‌عنوان انتخاب اصلح باید مدنظر باشد؛ البته ممکن است اشخاصی در آن حد کمتر باشند اما می‌بایست درست انتخاب کنیم تا با انتخاب اصلح، رضایت خداوند و امام عصر (عج) و خوشنودی امام جامعه فراهم شود و رئیس‌جمهور منتخب بتواند راه شهید عزیز را ادامه دهد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.