حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

کارگاه آشنایی با اصول و فنون پایان نامه نویسی

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام عبد الرحیم نصری گفت: یک دوره کارگاه آشنایی با اصول و فنون پایان نامه نویسی به همت واحد پژوهش مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه برگزار می شود.
مسئول پژوهش مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه های پایان نامه نویسی خاطر نشان کرد: این کارگاه ها به منظور آشنایی با ابزارها، مهارت‌ها و شیوه های صحیح پایان‌نامه‌ نویسی، برگزار می شود که دوره جدید آن، بناست تا در آبان ماه 96 با حضور 35 نفر از طلاب سطوح 3 و 4 شهرستان در محل این مدرسه برگزار شود.
حجت الاسلام نصری در ادامه اضافه کرد: در این کارگاه بستر سازی آموزش پژوهش محور، ملاک‌های انتخاب موضوع، جمع‌آوری منابع مرتبط، نحوه تنظیم طرح‌نامه(پلان)، چگونگی فیش‌برداری از منابع، شیوه نگارش و سامان‌دهی از سرفصل‌ها و شناسایی و رفع 50 نکته منفی در پایان نامه نویسی توسط دکتر محمد علی قاسمی آموزش داده می شود.
شایان ذکر است؛ فارغ التحصیلان سطح سه و طلاب در حال تحصیل سطح چهار که متقاضی مدارک علمی هستند و شرایط آنان برای تدوین پایان نامه محرز گردیده، می‌توانند در کارگاه‌ اصول و فنون پایان‌نامه‌نویسی شرکت کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.