حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

پیام تقدیر رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیر نامه

جناب مستطاب حجه الاسلام آقای محمد عصمتی (دام عزه)

سلام علیکم و رحمه‌الله

پرودگار متعال را شاکرم که افتخار قدردانی از یاور دلسوز رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) را به نهاد نماز جمعه عطا فرمود. هر چند جز دست دعا و طلب اجر معنوی و عزت روز افزون متاع قابلی نداریم که خالصانه تقدیم نماییم لیکن رشحاتی که از چشمه زلال محبت و معرفت جنابعالی مشاهده شده است. به مقبول شدن این عرض ارادت امیدوارمان  می نماید.

توفیق خدمت خالصانه و صادقانه به انقلاب شکوهمند اسلامی، این یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای گرانقدر، در سنگر نماز جمعه ، دفاع از حریم ولایت و صیانت از ارزش ها ،نعمتی بی بدیل است که به فضل الهی طی سال های متمادی،با تلاش جهاد گونه از آن بهره مند بوده اید و البته ادامه‌ی این خط وافر برای مثل جنابعالی که رضایت خالق را بدون هیچ پیرایه‌ای جستجو می کنید، با بهره رساندن از اندوخته گرانسنگ و ارزشمند تجربیات کسب شده مقدور و میسور است و به فضل الهی کما فی السابق منشاء خیرات و برکات کثیر برای این نظام مقدس خواهید بود.

حال که پس از پشت سر گذاشتن دوره‌ی موفق امامت جمعه

در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی

این عرصه‌ی حساس و خطیر را به سنگر دار دیگری خواهید سپرد، بر خود فرض می دانم به حکم حدیث شریف امام رضا(علیه السلام)  که فرمودند :

 ( من لم یشکر المنعمین من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل )

از سهمی که در تقویت خاکریز اول جبهه فرهنگی انقلاب داشته‌اید ، و همچنین از صبوری و همراهی خانواده مکرم تقدیر نمایم . هر چند که قدرشناسی مردم شریف و انقلابی آن خطه شهید پرور ، سرمایه ای ارزشمند تر و ماندگار تر برای آن شخصیت فاضل و محبوب خواهد بود. آن شاء الله پاداشتان را از خزانه کرم و لطف حضرت حق دریافت فرمایید و مشمول دعای مولایمان ، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد


محمدجواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.