حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

پیام تقدیر اساتید سطوح عالی و محصلین دروس خارج

حضور فقیه فرزانه و مجتهد وارسته حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا عصمتی مدظله العالی

سلام علیکم

علما در بیان دینی و بنان عرفانی وارثان راستین انبیاء الهی هستند که بشریت را از دریای علم و معرفت سیراب می کنند که فرمود: العلماء ورثة الانبیاء. 

فقیه متأله و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی حفظه الله فرمودند: امام جمعه دو وظیفه بر عهده دارد، یکی رهبری و هدایت مردم در سیر من الخلق الی الحق و دیگری رساندن پیام های خداوند در سیر من الحق الی الخلق.  

در سالها توفیق همراهی و مجالست و مؤانست با حضرتعالی که ساده زیستی،  تقوا، علم و اجتهاد را با فعالیت های سیاسی و اجتماعی در سنگر حصین امامت جمعه عجین نمودید شاهد بودیم که مسئولیت هدایت مردم از سیر من الخلق الی الحق تا من الحق الی الخلق را در کسوت امامت جمعه به نحو أتم و أکمل به دوش کشیده و به سر منزل مقصود رسانده اید. 

از زحمات بی شائبه حضرتعالی کمال تقدیر و تشکر را داریم و توفیقات بیش از پیش جنابعالی در سنگر انسان ساز تعلیم و تدریس و هدایت گری طلاب علوم دینی را از ذات أقدس أحدیت خواستاریم. 

وفقکم الله و أبقاکم 

اساتید سطوح عالی و محصلین دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه شهرستان تربت حیدریه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.