حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

پذیرش طلبه در مقطع سطح 2 و 3

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، مدرسه علمیه هراتی تربت‌حیدریه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، از میان طلاب واجدالشرایط در مقطع سطح ۳و ۲ طلبه می‌پذیرد.

داشتن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان،‌ قم، تهران و اصفهان، اتمام سطح یک و قبولی در مصاحبه ورودی، از شرایط ثبت‌نام در این مدرسه اعلام شده است.

بهره‌مندی از اساتید مجرب در حوزه تدریس و پژوهش، به‌ کارگیری دانش پژوهان توانمند در امور پژوهشی، معرفی ممتازان جهت تدریس، به‌ کارگیری دانش پژوهان توانمند در طرح‌های فرهنگی، تبلیغی شهرستان، امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح چهار مدرسه علمیه هراتی، برگزاری اردوهای متنوع علمی، فرهنگی، تفریحی و زیارتی، امکان همکاری با گروه نخبگانی مدرسه به‌عنوان سرگروه مباحثات و استاد ناظر طلاب سطح یک، برگزاری دوره های تخصصی مهارت تبلیغ و امامت شناسی و نیز استفاده از خوابگاه و تغذیه، از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه است.

علاقه‌مندان جهت تحصیل در این مدرسه، تا نیمه شهریورماه با شماره‌های ۰۵۱۵۲۲۲۵۰۳۱، ۰۹۱۲۷۵۸۸۵۲۸، ۰۹۱۵۵۳۲۷۴۳۰ ،۰۹۳۷۱۱۹۱۴۰۴ تماس بگیرند یا از طریق فضای مجازی با شناسه‌کاربری @mhey7430 در ارتباط باشند.

گفتنی است، طلاب در صورت انتقال به مدرسه علمیه هراتی، می‌بایست از طریق پرتال طلبگی و انتخاب این مدرسه، اقدام نمایند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.