حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

هفتمین نمایشگاه کتب تخصصی حوزه

استاد حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه قدم بزرگی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است، گفت: تنوع کتاب ها و برگزاری آن در اوایل سال تحصیلی طلاب و غنی بودن آن، از جمله مزیت های این نمایشگاه تخصصی است.

حجت الاسلام محمدهادی عصمتی در گفتگو با خبرگزاری حوزه علمیه خراسان در هفتمین نمایشگاه کتب تخصصی حوزه و معارف اسلامی این حوزه، بیان کرد: کتاب و کتابخوانی و توجه به علم و دانش و تالیف کتاب از سفارشات موکد دین مبین اسلام است، به ویژه حوزه های علمیه که هم علم دین را برداشتند و هم کار آنها علمی و تبلیغی است، لذا باید نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی توجه بیشتری داشته باشند.

استاد مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه قدم بزرگی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است، افزود: تنوع کتاب ها، برگزاری آن در اوایل سال تحصیلی طلاب که می توانند کتابهای درسی خود را از این نمایشگاه خریداری نمایند و غنی بودن آن، از جمله مزیت های این نمایشگاه تخصصی است.

وی با ارائه پیشنهادی در خصوص این نمایشگاه گفت: پیشنهاد و توقع بر این بود که انتشارات خارج از کشور که در این نمایشگاه حضور دارند، کتب آنها تخفیف بیشتری داشته باشد تا محققان و پژوهشگران حوزه از کتب آنها بهره مند شوند.

حجت الاسلام عصمتی با بیان اینکه کتب مد نظر من به ویژه در بحث های فلسفی در انتشارات خارجی موجود بود ولی قیمت بسیار بالایی دارد، افزود: کتاب های مد نظر برای تجهیز کتابخانه مدرسه در این نمایشگاه موجود بود و امسال خوشبختانه کتاب‌های ادبیات و کمک درسی از جمله تاریخ فقهای شیعه و کتاب رجالی در نمایشگاه بیشتر است.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان به همت معاونت علمی این حوزه از 14 تا 21 مهرماه در مدرسه علمیه آیت العظمی خویی(ره)، از ساعت 8:30 صبح الی 17 عصر دایر می‌باشد و دو روز 17 و 19 مهرماه ویژه بازدید خواهران درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.