حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

نژادپرستی ریشه ایدئولوژی درآیین یهوددارد

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان گفت: متاسفانه در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کشور از موضوع یهود و یهودشناسی غفلت شده است، کما اینکه جریان یهود در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و جریان فراماسونی و نظام صهیونیستی باید در حوزه‌ها و دانشگاه‌های تخصصی تدریس شود.

حجت‌الاسلام علی اکبر نوائی، عصر امروز در دیدار به طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: یهودشناسی در طلیعه برنامه‌های تبلیغی اسلام و صدور آیات شریفه قرآن بوده و خداوند متعال موضع‌گیری فراوانی نسبت به یهود داشته و این بیانگر آن‌ است که یهود قبل از رسالت پیامبر صلی الله و حین رسالت و بعد از آن تاکنون،  بیشترین تلاش‌ها را در محو اسلام و مبارزه با آن بکار برده است.

وی تصریح کرد: یهودیان با علم اینکه می‌دانستند شخصیتی همچون پیامبر اکرم صلی الله می‌آید و دین اسلام را جهانی خواهد کرد، لذا تمام تلاش خود را بکار بستند تا پیامبر اسلام به ظهور نرسد و در نهایت نقشه‌ای طراحی کردند که از مدینه تا بیت‌المقدس (اورشلیم) مکان‌های احداث کنند که چنانچه پیامبر قصد سفر به بیت‌المقدس را داشتند از ورود پیامبر نیز ممانعت کنند.

نوائی افزود: متاسفانه حوزه‌های علمیه بصورت بایسته و شایسته به اندازه‌ای که یهود در حد خطر و تهدید برای اسلام است ورود جدی نداشتند، لذا در نظام اسلامی ایران که پیشقراول مبارزه با یهود و صهیونیست است باید رشته‌های مختلفی در حوزه جریان‌های فراماسونی و گروه‌هایی که ایجاد شده در دانشگاههای تخصصی تدریس شود.

استاد درس خارج در تشریح این که یهودی کیست و یهودیت چیست، گفت: در پروتکل‌های یهود و طبق آئین تلموت و فقه یهودیت و سیاست‌هایی که یهودیت دارد، یهودیان زیادی در قاره‌های مختلف وجود دارد و هیچ یک از این افراد به‌عنوان یک سازمان و نظام سیاسی و اقتصادی مطرح نیستند و آنچه‌ که امروز به‌عنوان یهودی مطرح است، شامل گروه‌های قومی، مذهبی و نژادی از بنی اسرائیل با رویکرد عمرانی است که به وسیله قدرت‌های استعماری رژیم جعلی صهیونیستی نام دارد.

وی ادامه داد: این یهود فعلی در حال حاضر پیروان اسحاق نبی و رهبران جریان فراماسون هستند که از همان ابتدا با حضرت اسماعیل مخالفت کردند و به همه نقاط کلیدی دنیا چنگ انداخته‌اند.

نوایی به صفات و خصلت‌های یهودی ساکن در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و افزود: نخستین صفت یهودیان قصاوت قلب و سختی و بی‌رحمی است که در کشتار لذت می‌برند نمونه بارز آن را  می‌توان به سه شهر بزرگ یافا، حیفا و اریحا در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد که ابتدا مسلمانان را فریب دادند و زمین‌های آنها را خریداری کردند و کم‌کم در این نقطه ساکن شدند و بعد از اینکه به موجودیتی رسیدند افراد نظامی را ساکن کردند و در یافا وحیفا بیش از ۱۵۰ هزار مسلمان را تیرباران کردند.

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان گفت: همچنین در جنگ ۶ روزه اعراب و رژیم غاصب صهیونیستی بسیاری از مسلمان را کشتند و کشورهای عربی هم از ترس برخورد مجدد با آنها آماری از کشته‌شدگان خود ندادند و قصاوت را به حدی رساندند که در یکی از مکان‌های نزدیک به بیت‌المقدس مردم به مسجد پناه برده بودند و هواپیماها این مسجد را بمباران کردند.

نوائی دومین صفت یهودیان را به شهادت رساندن انبیای الهی عنوان کرد و افزود: در جریان واقعه کربلا و عاشورا وقتی دقیق تحقیق و بررسی می‌کنیم جریان پشت پرده آن یهود بود و حضرت یحیی و زکریا را به شهادت رساندند و تلاش کردند تا حضرت موسی و عیسی را هم به شهادت برسانند.

نوایی بیان کرد: سومین صفت یهودیان دروغ، افترا و تحریف است و در تلموت آمده که یهودی راستین برای اغراض خودش باید دروغ بگوید و این دروغ یک شهامت است 

وی اظهار کرد: صفت چهارم مال‌اندوزی و ثروت‌اتدوزی است، لذا تمام تمرکز خود را بر این معطوف کردند که از انسان‌ها به‌عنوان برده استفاده کنند تا منابع و معادن غنی را بدست بیاورند.

نوائی، مکر و خدعه و نیرنگ، پیمان‌شکنی، فساد اخلاقی را از دبگر ویژگی‌های بهوذیان برسمرد و افزود: در عین حال از سراسر دنیا اراذل و اوباش جهانی و قاتل‌های جهانی را جمع کردند و مسلمانان را از خانه‌هایشان اخراج کردند و بسیاری از آنها را به شهادت رساند و در واقع نسل‌کشی کردند و امروز این نسل‌کشی را در غزه ادامه می دهند.

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان گفت: در جریان طوفان‌الاقصی سراسیمه قدرت‌های استکباری شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و ایتالیا همه به اسرائیل امدند و این بدان معناست که یهود در دنیا و کره زمین نفوذ دارد و دنیا را بازیچه خود کرده است.

نژادپرستی و بی‌رحمی ریشه ایدئولوژی در آئین یهود دارد

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان با تاکید بر ابنکه کشور به لحاظ معرفتی با رویکرد یهودشناسی باید تقویت شود، گفت: آنچه که امروز در غزه با نژادپرستی و بی‌رحمی به‌وقوع پیوسته ریشه در ایدئولوژی تحریف شده یهود دارد. 

به گزارش خبرنگار حوزه علمیه حجت‌الاسلام علی اکبر نوائی صبح امروز در دومین جلسه یهودشناسی در جمع طلاب و روحانیون تربت‌حیدریه اظهار کرد: یهودیان صهیونیستی در راستای تفکر تحریف شده تورات و تلموت و ایدوئولوژی خود احکام کشتار و قتل و غارت دارند و این در حالی است وقتی که قومی خود را برتر از همه و صاحب تمام امکانات کره زمین می‌داند دیگران را غاصب حق خودش می‌داند. 

وی تصریح کرد: در پیدایش رژیم غاصب صهیونیستی، نخستین نخست وزیر آن یعنی بن گوریون یکی از بانیان کثیف و سفاک این رژیم نقش دارد که به سربازان دستور داد بی‌رحمی را به‌عنوان عبادت تلقی و آن را به نهایت برسانند. 

نوائی در معرفی بن گورین گفت: بن گوریون در لهستان متولد و بزرگ شد و در مجمع جهانی صهیونیست‌ها عضو و در نهایت مسئول این مجمع شد. 

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان افزود: اهداف این تشکل آن است که صهیونیست و یهود ملت برگزیده خداست و دیگران را باید از میدان مبارزه خارج کنند و با راه‌اندازی سازمان‌های مخوف تروریستی صاحب اراضی فلسطین و وابسته آن شوند که این اراضی شامل سرزمین‌های اشغالی، بخش‌های از اردن، سوریه و حتی لبنان است که در اعلامیه بالفور نیز منعکس شده‌است. 

وی بیان کرد: این ایدوئولوژی از کتاب‌های تحریف شده تلموت و تورات به یهودیان دستور داده شده که حتی نوزادان شیرخواره را هم در کشتار شریک کنند. 

نوائی دیگر شاخصه یهود را نژادپرستی عنوان کرد و افزود: در قرآن خداوند متعال فرموده یهود خود را محبوب و دردانه و پسران خدا می داند و چنین نخواهد بود، در عین حال خود را قوم برگزیده خدا می‌دانند و معتقدند که یهودیان باید در یکجا ساکن شوند و کسی در همسایگی یهود سماجت کند با قصاوت قلب تمام کشته خواهد شد. 

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان بیان کرد: یهودیان باید ساختار اجتماعی و نظام حقوقی واحدی داشته‌باشند و دیگران

هم برای راه‌اندازی تشکیلات یهود وظیفه دارند و گواه آن همین رژیم منحوس پهلوی بود که سالانه ۶ میلیارد دلار کمک مالی برای تشکیلات یهود ارسال می‌کردند. 

وی بیان کرد: دولت سعودی و اردنی همچنان در حال کمک به یهودیان است و آنها فلسطین را سرزمین مقدس می‌دانند تا جایی که دیگران را میوه خدا برای خود می‌دانند. 

نوائی گفت: موضوع نیل تا فرات یک شعار است و آنها به دنبال تسلط بر کل کره زمین هستند و همه انسان‌ها و اشیا و ابزار را برای خود می‌دانند. 

وی ادامه داذ: دیگر خصلت یهود آن است که دیگران را فاقد ارزش انسانیت می‌داند و در آئین‌شأن آمده قوم مقدس خداوند هستند و در جایی دیگر آمده که دختر و پسر را به جهت خویشاوندی به غیر یهود ندهید و به دختران غیر یهود تجاوز و آنها را معدوم کنید. 

یهودی‌گری دین نژاد و قومیت است و امروز کل ملت‌های مسلمان علیه این رژیم سفاک خروج کردند و جنایت‌های این رژیم خونخوار و سفاک را محکوم می‌کنند. 

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان گفت: یهودیان با اسلام دشمنی دیرینه و در مقابل آن لجاجت دارند و مال‌اندوزی می‌کنند و از کشتار هیچ ابایی ندارند. 

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران پیشقراول مبارزه با این یهود تحریف شده‌است و همانطور که در حوزه نظامی پیشرفت چشم‌گیری داشتیم، کشور باید به لحاظ معرفتی با رویکرد یهودشناسی آشنا شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.