حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

محافظه کاری خنجر بر حنجر انقلاب است

محافظه کاری خنجر بر حنجر انقلاب است/استمرار نهضت حسینی در نهضت امام خمینی است


فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز محافظه کاری خنجر بر حنجر انقلاب است و روحانیون باید روشن، مبین و واضح بیان کنند تا مردم در زمینه بصیرت افزایی رشد پیدا کنند.


سرهنگ احمد ناصری موحد، صبح امروز در دیدار با اساتید و طلاب حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه اظهار داشت: ما پرورش یافته مکتب امام حسین علیه السلام هستیم و به قول شهید اوینی چه جنگ باشد چه نباشد راه ما از کربلا می گذرد و سردار دلها حاج فاسم سلیمانی هم کار را تمام کرد و فرمود ما ملت امام حسینیم و ایران قرارگاه حسین بن علی علیه السلام است.


وی خاطر نشان کرد: ما مدعی هستیم آن کشور و نظامی که در برابر استکبار جهانی ایستاده ایران است و شهدای زیادی برای این اقتدار و عظمت تقدیم کرده، از رییس جمهور و نخست وزیر نمونه شهیدان رجایی و باهنر تا شهید بهشتی قوه قضاییه، که همه در راه عزت انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

 

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان کرد: انقلاب ما انقلاب عزت و دنباله رو هیهات مناالذله امام حسین علیه السلام است و آنچه که در عزت حسینی نهفته است مبارزه با استکبار و در این راه روحانیون باید پیشقراول باشند.


وی افزود:  امروز محافظه کاری خنجر بر حنجر انقلاب است و روحانیون باید روشن مبین و واضح بیان کنند تا مردم در زمینه بصیرت افزایی رشد پیدا کنند.


ناصری موحد گفت: ما اهل جناح و حزب نیستیم بلکه ولایت مداریم و هرآنچه که راهبرد و سیاست رهبری است باید تا پایین ترین سطح رده خود آن را تببین کنیم.


وی بیان کرد: امروز برای دفاع از انقلاب باید از آبروی خود مایه بگذاریم و با کلام نافذ از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم.



defa-famandeh-3.jpg (1280×720)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.