حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

عقبه حمله تروریستی و اغتشاشات استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عصمتی در جلسه درس خارج حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد با محکومیت جنایت تروریستی شیراز اظهار کرد: گروهی براساس کج فهمی که دارند برعلیه امام خود قیام کرده اند و قصد براندازی دارند.

وی ادامه داد: دشمن تصمیم گرفته علیه نظام اسلامی اقدام کند و در این راستا برنامه ریزی دارد و هربار با توطئه ای این اقدام خود را اجرایی می کند و در این برهه با بحث حجاب وارد شده و از حادثه فوت یک دختر جریان سازی کرده و شعارهای باطل سر دادند که به مرور زمان مشخص شد چه افرادی از خارج نقش آفرینی می کنند.

استاد درس خارج مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد بیان کرد: در روزهای اولیه، معترضان این حرکت را یک مطالبه داخلی اعلام می کردند ولی امروز با حادثه تروریستی شیراز مشخص شد عقبه این اقدامات در کجا است، اکنون دست آنها برای ملت رو شده است.

آیت الله عصمتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم که شامل جنگ نرم و سخت می باشیم یعنی دشمن با کار فرهنگی جلو می آید و شعار زن زندگی آزادی می دهند و در جنگ سخت دست به کار تروریستی می زنند.

وی اظهار داشت: برخی افراد در این کشور آزادانه زندگی می کنند ولی در تریبونی که در دست دارند سخنان تفرقه افکن می زنند و نشان می دهند بلندگوی افراد خارج نشین هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که رهبر معظم انقلاب چند سال قبل بر موضوع جهاد تبیین تاکید کردند، گفت: برخی افراد شرکت کننده در حوادث اخیر فریب خورده اند؛ در اینجا باید روحانیت نقش پررنگی ایفا و در جهاد تبیین بیش از پیش کار کنند و بصیرت مردم را افزایش دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.