حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

رژیم صهیونیستی آخرین نفس ها را می‌کشد

آیت الله عصمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان گفت: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد وگواه آن خاکریزی است که جبهه مقاومت در سواحل مدیترانه و سرزمین‌های اشغالی ترسیم کرده‌ است.


وی افزود: امروز شعار نیل تا فرات صهیونیست‌ها به بقای این رژیم غاصب تنزل یافته و اسرائیل در تلاش است که در همان سرزمین خود در امنیت بمانند غافل از اینکه این رژیم رو به زوال است.
مدیر حوزه علمیه هراتی تربت‌حیدریه تصریح کرد: جهانی کردن مسئله فلسطین و اینکه این قیام نیازمند یک حرکت عمومی و بسیج جهان اسلام است از مهمترین اهداف راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عصمتی در خصوص حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی تمام امکانات و تجهیزات خود را علیه منافع ملی جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در واقع دفاع از امنیت و منافع ملی و آرمانهای فلسطین است.
وی بیان داشت: سران استکبار با کمک ارتجاع عرب در غرب آسیا به‌دنبال اختلاف بین مسلمانان و تامین امنیت این رژیم نامشروع بودند اما اتحاد و جریان مقاومت این مبارزه را به مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی کشانده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عصمتی ادامه داد: مبارزات ملت فلسطین از همان روزهای ابتدایی اشغال سرزمین بیت المقدس شکل گرفت و با فراز و نشیب‌های در دوران مبارزه نیز همراه بود.
وی به عملیات طوفان‌الاقصی نیز اشاره کرد و افزود: فلسطینیان با این اقدام عزت آفرین خود به جهانیان و به‌خصوص سیاستمداران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند که لحظه‌ای از آرمان‌های خود و ارزش‌های الهی و انسانی تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین خود عقب نشینی نخواهند کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.