حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان، با اساتید و کادر مدرسه

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در جمع اساتید و کادر مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه، از برگزاری مراسم سالروز پاسدار و جانباز در این مدرسه گفت و به پایگاه مردمی روحانیت و اهمیت استمرار آن همانند گذشته اشاره کرد که امری لازم و ضروری می باشد.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به ظرفیت علمی فرهنگی این مدرسه، ابراز کرد: توانمندی برگزاری سطح چهار و حتی بستری برای هماهنگی و فعالیت های پایان نامه ای و رساله های دانشگاهی در راستای وحدت این دو نهاد، از جمله کارهایی است که می توان برنامه ریزی کرد.

وی به حضور کارآمد روحانیون و مبلغان در عرصه های مختلف و استفاده از توانمندی آنان در جامعه اشاره کرد و کسب مهارت های لازم و توانمند شدن در زمینه های مرتبط را لازمه این امر مهم خواند که البته ابتدا از پذیرشی با شناخت و معرفی درست کلید می خورد.

مدیر حوزه علمیه خراسان حضور طلاب در نهادهایی مانند آموزش و پرورش را مهم ارزیابی کرد که البته باید نسبت به چگونگی همکاری و لازمه مهارت آموزی های مرتبط، دقت نظر داشت.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط به مسئله متون آموزشی از سوی اساتید اشاره و ابراز امیدواری کرد که نظام جدید آموزشی به گونه ای طراحی و ارائه گردد که دغدغه یادشده، برطرف شود.

وی همچنین در پاسخ به مطلبی از سوی یکی از اساتید، مقاله نویسی از ابتدای راه طلبگی و چاپ نشریه های داخلی مدارس را برنامه ای برای حضور ملی و بین المللی پژوهشگران حوزوی دانست که بر اساس ماده واحده نیز می توان اقدام کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.