حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

خطبه های نماز جمعه 17 دی 96

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه پیش از ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم تربت حیدریه در محکومیت اغتشاشات و ناآرامی های اخیر اظهار داشت: ملت ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و نقشه شوم ضد انقلاب و جبهه استکبار را به مانند همیشه نقش بر آب کردند.
وی تصریح کرد: امت ایران اسلامی در ۳۹ سال گذشته آگاهانه همه نقشه ها و توطئه های عناصر ضد انقلاب و استکبار جهانی را رصد و در برابر این دسیسه ها ایستادگی کردند و نگذاشتند که بیگانگان و عناصر دشمن به داخل کشور بازگردند.
رئیس مدرسه علمیه مرحوم هراتی این شهرستان با بیان این که مردم از اغتشاشگرانی که به مقدسات توهین می کنند متنفرند، افزود: ملت ایران در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه لحظه ای تردید ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین عصمتی بیان داشت: ملت ایران امروز بار دیگر با حضور هوشمندانه و با بصیرت خود حماسه ای دیگر آفریدند و خواب جبهه استکبار و عناصر ضد انقلاب و نیروهای مزدورش را پریشان کردند.
امام جمعه تربت حیدریه با تاکید بر اینکه ملت ایران در صیانت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه لحظه ای درنگ نخواهند کرد، خاطر نشان کرد: جبهه استکبار خواب بازگشت به کشور را به گور خواهد برد.
شایان ذکر است؛ راهپیمائی گسترده مردم تربت حیدریه در دفاع از آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه و محکومیت اغتشاشگران و فتنه جدید ضد انقلاب و جبهه استکبار صبح امروز با حضور با شکوه مردم از محل میدان مرکزی به سمت میدان شهدا برگزار شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.