حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

حمله تروریستی داعش تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، آیت‌الله شیخ محمد رضا  عصمتی در مراسم تقدیر از مدافعان امنیت که در مسجد فولاد تربت‌حیدریه برگزار شد، ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی و هتک حرمت حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی(علیه السلام) در شیراز گفت: انتساب این حادثه به داعش خطر جنگ مذهبی بین شیعه و سنی را گوشزد می‌کند و افراد نباید در دام این توطئه دشمن بیافتند. 

مدیر مدرسه علمیه هراتی بیان داشت: بنابر برخی از روایات آخر الزمان، قبل از قیام حضرت مهدی(عج) شیعیان با انواع فتنه ها آزمایش می شوند تا آمادگی برای ظهور ولی عصر(عج) را پیدا نمایند که اطاعت کامل از ولی فقیه در دوران غیبت کبری ولایت پذیری شیعیان را از ولی عصر(عج) تقویت؛ و زمینه ساز ظهور حضرتش خواهد بود.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان افزود: نیروی های خدوم انتظامی در عین حالی که بسیار مقتدر هستند بسیار مظلوم نیز می باشند و حرکات خود جوش مردمی در تقدیر و تشکر از این عزیزان امری مطلوب و خداپسندانه بوده و نشانه قدر شناسی مردم از مدافعان امنیت و شکر نعمت امنیت است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین معلمی امام جمعه شهرستان تربت‌حیدریه هتک حرمت حرم مطهر حضرت احمد‌بن‌موسی(ع) را محکوم و برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات را از ایزد منان مسالت داشت.

وی افزود: این حرکات خود جوش مردمی در تقدیر از مدافعان امنیت می بایست به عنوان یک فرهنگ در همه محله های شهرستان نهادینه شود.
 
گفتنی است؛ این مراسم با حضور دبیر امور مساجد، فرماندهی انتظامی، رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی و ریاست اداره اماکن شهرستان تربت‌حیدریه برگزار شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.