حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

حمایت طلاب شهرستان از عملیات طوفان الاقصی

امام جمعه تربت حیدریه. ضمن حمایت از عملیات بزرگ "طوفان الاقصی" و مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: این پیروزی بزرگ از بازگشت قطعی و حتمی فلسطین به آغوش اسلام نشان دارد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی روز دوشنبه در جمع طلاب و روحانیون شهرستان که در حمایت از مردم فلسطین به میزبانی حوزه علمیه هراتی این شهر برگزار شد افزود: این موفقیت بزرگ یک بار دیگر فرمایشات معمار فرزانه انقلاب حضرت امام(ره) و جانشین خلف ایشان رهبر معظم انقلاب مبنی بر پوشالی بودن این رژیم غاصب را تایید کرد.

وی ادامه داد: در طول ۷۰ سالی که از ایجاد این رژیم اشغالگر در کشور فلسطین می‌گذرد، شاهد ارتکاب هولناک ترین جنایت‌های بشری از سوی این دولت اشغالگر علیه ملت مظلوم فلسطین بوده ایم.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت:برخی کشورهای منطقه نیز با سکوت معنادار و حتی برقراری رابطه با این رژیم فاسد اشغالگر، مهر تایید بر اقدامات این جنایتکار بزرگ تاریخ زدند و به تعبیر زیبای رهبری، روی اسب بیمار قمار کردند.

معلمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: یکی از بزرگترین و ماناترین اقدامات ایشان در منطقه، ایجاد جبهه مقاومت و دمیدن روح تازه مبارزه در بین مرم فلسطین بود که نتیجه این اقدام ایشان را در چند روز اخیر شاهد هستیم.

امام جمعه تربت‌حیدریه:بازگشت فلسطین به آغوش اسلام قطعی است

در این آیین حاضران با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، یک بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را مورد تاکید قرار دادند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.