حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

جهاد تبیین تکلیف شرعی و بر همگان واجب است

روایت پردازی و اخبار رسانه های معاند ناظر به ناامید کردن مردم ایران است

حجت الاسلام صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این گردهمایی اظهار داشت: در جامعه غربی اینگونه مطرح شده بود که اگر حکمرانی بر اساس اصول دینی باشد پیشرفتی وجود ندارد و این ناظر به یک خاطره از حاکمیت کلیسا بود که براساس آن گفته بود هیچ علمی را حق ندارید تولید کنید لذا تعارضی بین علم و دین اتفاق افتاد و از طرفی عقلانیت را هم متوقف کرده بود.

وی افزود: در ابتدا این جریان کلیسا را از بین بردند و شروع کردند به تولید حکمرانی غیردینی، لذا اعلام کردند جامعه را نمی توان با دین اداره کرد هر چند با دین فردی افراد مشکلی نداشتند اما عنوان می کردند با دین نمی توان حاکمیت و جامعه را اداره کرد.

صاحب قرآنی گفت: امام راحل این فرضیه را باطل و اعلام کرد که حکمرانی دینی با پیشرفت همراه است و این بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و جوانان مومن و انقلابی و متعهد متخصص سنگر به سنگر قله های علم را فتح کردند و با تولید موشک های نقطه زن، دانش‌بنیان ها و سلولهای بنیادین و صنعت هسته ای و دریایی و تولیدات مختلف، غرب مبهوت این پیشرفت ها شد.

وی ادامه داد: وقتی این نظریه آمد نظریه رقیب کم کم در حال حذف شدن قرار گرفت لذا تدمن غربی افول موزیانه وار خود را احساس کرد و توان بازسازی خود را هم نداشت و به یک بن بست رسبد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بر همین اساس به دین با محوریت حجاب و عفاف هجمه اوردند و به آن ضریب رسانه ای دادند اما نظریه آنان همچنان باطل است و ضعف های اجرایی در کشور را دوباره ضریب رسانه ای دادند

صاحب قرآنی بیان داشت: امروز رسانه های معاند و ضد انقلاب روایت پردازی هایی با محوریت القای باس و ناامیدی در دستور کار خود دارنذ و به آن ضریب فوق العاده رسانه ای می دهند و این بارها در طول شبانه روز و هفته ها تکرار می شود.

وی افزود: بر اساس همین اتفاقات رهبری فریضه فوری قطعی و عینی جهاد تبیین را برای این ترفند دشمن برای همه اقشار مختلف مردم ابلاغ کردند، لذا جهاد هزینه دارد و در این مسیر تهدید، رعب و وحشت و تحریم و محرومیت وجود دارد اما این جهاد تبیین تکلیف شرعی و بر همگان واجب است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.