حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

تجمع علیه جنایات عربستان سعودی

روحانیان و طلاب تربت‌حیدریه جنایت آل سعود را محکوم کردند

طلاب و روحانیون شهرستان تربت‌حیدریه روز چهارشنبه با تعطیلی کلاس درس خود و تحصن در مدرسه علمیه هراتی این شهر، در محکومیت اقدامات اخیر دولت عربستان و عوامل استکبار در افغانستان و پاکسستان، تجمع اعتراضی برپا کردند.

استاد حوزه علمیه قم در این آیین گفت: در اینکه دولت عربستان ظالم است، تردیدی در آن نیست و ریشه ظلم آنها به دوران استعمار کهن انگلیس می‌رسد.  

حجت‌الاسلام احمد هروی افزود: استعمار پیر برای جلوگیری از گسترش اسلام، به دنبال ایجاد اختلاف و انشقاق بود.

وی گفت: آنها به این نتیجه رسیدند در اسلام 2 گروه تسنن و تشیع وجود دارد و لذا به دنبال آن رفتند تا سنی را مقابل سنی، شیعه را مقابل شیعه و شیعه را در مقابل سنی قرار بدهند و در نهایت از درون اهل سنت، وهابیت را برای ایجاد شبه ایجاد کردند.

هروی تصریح کرد: استعمار همچنین در شیعه یک شک و تردید در وجود مبارک پیامبر ایجاد کردند و آن ایجاد بهاییت بود که خوشبختانه به برکت وجود فقهای شیعه جلوی فعالیت بهاییت گرفته شد.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: امروز وهابیت و اسراییل هر 2 لبه عریان یک شمشیر هستند، اما د عمل یک راه را در پیش گرفته‌اند. 

هروی همچنین گفت: امروز شاهد هستیم دنیای استکبار و جبهه کفر از جنایت‌های آل سعود حمایت می‌کند.

وزارت کشور عربستان 21 اسفند ماه جاری از اجرای حکم اعدام 81 تن از جمله 41 نفر شیعه خبر داد که اتهام آنها مواردی چون: "داشتن افکار نادرست، عقاید انحرافی، همکاری اطلاعاتی با داعش، القاعده و انصارالله یمن، اقدام علیه امنیت عمومی، ایجاد شورش، هرج و مرج و فعالیت‌های تروریستی" ادعا شده‌است.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.