حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

تجدید میثاق اساتید و کارد مدرسه با شهدا

اساتید مدرسه علمیه هراتی تربت‌حیدریه همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس با اجتماع در گلزار شهدای بهشت عسکری، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام مبارک مسئول تربیتی تبلیغی مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: امروز در کنار مزار این شهیدان هشت سال دفاع مقدس حاضر شدیم تا با آرمان‌های امام ره و شهدا که جان خود را، در این مسیر تقدیم اسلام عزیز و انقلاب نمودند، تجدید عهد نماییم.

وی با بیان اینکه همواره باید یاد و نام شهدا در سطح جامعه زنده نگه داشته شود، افزود: طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه به عنوان سربازان جبهه‌ی فرهنگی کشور، در چنین مناسبت‌هایی می‌بایست علاوه بر حضور در جوار مطهر شهدا و تجدید بیعت دوباره با شهدا و آرمان‌های آنان، راه شهدا را، نیز ادامه دهند.

حجت الاسلام مبارک ادامه داد: امروزه با هوشیاری و آمادگی کامل باید از آرمان‌ها و کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست نماییم و از این امانت بزرگ که با خون شهدا آبیاری شده، با جان و دل پاسداری کنیم.

گفتنی است؛ در این برنامه اساتید با حضور بر مزار شهدای به قرائت فاتحه و زیارت عاشورا پرداختند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان نمودند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.