حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

بهترین راه جذب، تبلیغ چهره به چهره است

مسئول فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه در نشست صمیمی مسئولان آموزش، پژوهش و فرهنگی مدارس علمیه حوزه علمیه خراسان با حجت الاسلام والمسلمین خیاط، مدیریت محترم این حوزه: بهترین راه جذب، تبلیغ چهره به چهره است

حجت‌الاسلام مبارک گفت: بهترین راه جذب، تبلیغ چهره به چهره است و باید با استفاده از اساتید و مبلغین متعهد و توانمند در این زمینه گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرنگاری حوزه علمیه خراسان نشست صمیمی مسئولان آموزش، پژوهش و فرهنگی مدارس علمیه حوزه علمیه خراسان با حجت الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر این حوزه در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام مبارک به عنوان نماینده مدارس علمیه شهرستان های خراسان رضوی  در زمینه فرهنگی تبلیغی به تبیین مصادیق جذب آحاد جامعه بتخصیص نسل جوان به مبانی  و آموزه های اسلامی اشاره کرد.

مسئول فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه افزود؛بهترین راه جذب،تبلیغ چهره به چهره است و باید با استفاده از اساتید و مبلغین متعهد و توانمند در این زمینه گام برداشت.

 حجت الاسلام مبارک در پایان گفت؛ با تبدیل شدن فضای رقابتی به رفاقت کارهای بزرگ علمی،فرهنگی تربیتی انجام خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.