حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

بسیج صرفا یک تشکل نیست بلکه یک تفکر است

حجت الاسلام عابدی، ظهر امروز در گردهمایی بسیج طلاب حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه اظهار داشت: پیکره امت اسلامی بسیجی هستند چرا که این نهاد مقدس یک تشکل نیست بلکه یک تفکر است، لذا این ملت را در تشیع شهدای امنیت می بینیم و لایق زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله عجل الله هستند.

وی بیان کرد: دهه ۶۰ در کردستان وقتی طلبه و یا پاسدار اسیر می کردند حسابشان از سایرین جدا بود و حتی با لبه تیز موزاییک شکسته یا قوطی روغن نباتی سر از تن پاسداران و طلاب و بسیجیان جدا می کردند لذا این شرایط امروز را قبلا تجربه کردیم اما دهه هشتادی و نودی ها این جنایات را ندیدند و درک نکردند.

عابدی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور با موفقیت های دولت فعلی رابطه ای خاص دارد، گفت: دشمن با درک این موضوع که دولت در حال خدمت رسانی است و پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است قصد دارد با اغتشاش و آشوب توسط مردم مانع رشد و پیشرفت کشور شود اما مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، لذا انتقام همراهی نکردن مردم را از مدافعان امنیت می گیرند.

عابدی اضافه کرد: انگلیسی که قانون اساسی ندارد و سلطنتی است و عربستانی که حق انتخاب و راگیری ندارند برای ملت ایران سخن از رفراندوم می زنند کما اینکه ملت ایران هر دو سال یکبار رفراندوم برگزار می کند و حضور میلیونی آنان در تشییع شهدای امنیت گواه این ادعاست.

وی افزود: شدت خشم منافقین از بچه های دهه نودی و دهه هشتادی بالا گرفته چرا که تحلیلشان این بود بعد از دوسال تعطیلی بخاطر کرونا حدود هشت میلیون دانش آموز و دانشجو به مدرسه نیایند و یا اینکه محیط آموزشی را به اعتراض تبدیل کنند

عابدی گفت: دشمن بن بست تحریم برای ایران را فهمیده لذا بدنبال ناآرام کردن فضای داخلی ایران با فتنه و اغتشاشات است و تمام تلاش خود را بکار بسته تا در فضای مجازی و حقیقی القای یاس و ناامیدی کند اما دیروز در اصفهان جمعیت را همگان دیدند و فهمیدند که مردم واقعی و در میدان اینها هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نه فقط توسط جمهوری اسلامی بلکه با دپو کردن ۱۰۰ هزار موشک نقطه زن حزب الله لبنان در مرز با این رژیم غاصب منطق قدرت جبهه مقاومت را فهمیده است

۱۴۰۱/۸/۳۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.