حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

برگزاری‌دوره‌های خوشنویسی ویژه طلاب شهرستان

برگزاری دوره های خوشنویسی نستعلیق و ثلث ویژه طلاب شهرستان تربت حیدریه به همت مسئول تربیتی و تبلیغی حوزه علمیه هراتی

 مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه هراتی تربت‌حیدریه با اشاره به اهمیت آراسته شدن طلاب به هنر، از برگزاری دوره آموزشی خوشنویسی ویژه طلاب خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام مبارک، مسئول واحد تربیتی تبلیغی مدرسه علمیه هراتی با اعلام این خبر گفت: کلاس آموزش خطاطی و خوشنویسی با هدف ارتقای توانمندی طلاب این مدرسه در زمینه‌های فرهنگی و هنری، روزهای سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مدرسه علمیه هراتی برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اهمیت آراسته شدن طلاب به هنر اظهار داشت: در متون دینی تأکید بسیاری بر خوشنویسی شده است و این همچنین می‌تواند فتح بابی برای هنرهای دیگر مانند نقاشی و طراحی باشد.

 حجت‌الاسلام مبارک با بیان اینکه کلاس آموزش خطاطی به‌همت واحد تربیتی تبلیغی مدرسه علمیه هراتی برگزار می‌شود عنوان داشت: در این کلاس استاد سید محمد هاشمیان، به آموزش خطاطی و خوشنویسی به طلاب می‌پردازد.

 وی خاطرنشان کرد: استاد سید محمد هاشمیان ابتدا خط تحریری و سپس در صورت استقبال طلاب به آموزش شیوه رسم‌الخط ثلث و نسخ خواهد پرداخت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.