حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

لزوم اشد مجازات برای عوامل تا امنی

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت حیدریه در آیین خطبه های این هفته نماز به اتفاقات هفته گذشته در تربت حیدریه اشاره کرد و افزود: باید با عوامل ناامنی و اراذل و اوباش که موجب رعب و وحشت مردم می شوند با اشد مجازات برخورد شود.

وی تصریح کرد: باید با دو طرف فساد و نزاع و کسانی که سلامت جامعه را تهدید می کنند با اشد مجازات و طبق آموزه های دینی برخورد کرد.

شورای نگهبان از جمهوریت و اسلامیت نظام صیانت می کند

حجت الاسلام عصمتی گفت: جمهوری اسلامی ترکیبی از جمهوریت، یعنی حاکمیت مردم سالاری و اسلامیت، یعنی حاکمیت دین مبین اسلام است و شورای نگهبان از این جمهوریت و اسلامیت صیانت می کند.

وی اظهار داشت: انقلاب مشروطه فانون اساسی داشت و چون برای صیانت آن تدبیری نشده بود این انقلاب به استبداد تبدیل شد، اما کسانی که قانون اساسی جمهوری اسلامی را تدوین و بازنگری کردند ضامن اجرا و صیانت آن را به لحاظ جمهوریت و اسلامیت به شورای نگهبان سپردند تا دستخوش حیله های دشمن نشود.

وی تصریح کرد: کسانی که به برخی اقدامات شورای نگهبان ایراداتی می گیرند و یا در زمان انتخابات به این نهاد هجمه وارد می کنند، دگر اندیشانی هستند که از جمهوریت و اسلامیت دل خوشی ندارند و چشم به غرب و دشمنان دارند.

خطیب جمعه تربت حیدریه گفت: جمهوری اسلامی ترکیبی از جمهوریت یعنی حاکمیت مردم سالاری و اسلامیت یعنی حاکمیت دین مبین اسلام است و شورای نگهبان از این جمهوریت و اسلامیت صیانت می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.