حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

اولویت اول امت اسلام مساله فلسطین است

سخنرانی تبیینی فرماندهی محترم حوزه بسیج طلاب و روحانیون فاطمه الزهراء سلام الله علیها( جنوب خراسان رضوی) در جمع روحانیون و مردم بسیجی و ولایتمدار شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین عصمتی در اجتماع حوزویان گناباد، که در مدرسه علمیه امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه اولویت‌بندی مسائل یکی از وظایف همه انسان‌هاست، و امروزه اولویت اول امت اسلام مسأله‌ فلسطین و مقابله با این حرکات وحشیانه است، گفت: ممکن است دشمن با کارهای رسانه‌ای ما را غافل و مشغول اولویت‌های دهم و بیشتر کند، در عین حال باید با بصیرت کامل و توکل بر خدا، کار را انجام دهیم.
مدیر مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه بیان داشت: باید در همه زمینه‌ها از مقام معظم رهبری تبعیت کامل، داشته باشیم، تا به لقاء امام زمان عجل الله فرجه الشریف نائل شویم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عصمتی وحدت امت اسلام را از ضروریات برشمرد و گفت: اگر ۷۵ سال غده سرطانی اسرائیل هنوز پا برجاست، به خاطر اختلاف امت اسلام است، همان‌گونه که حضرت امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: من صدای اختلاف را در هر جا باشد قطع می‌کنم، گرچه مرتبط با من باشد.
وی با بیان اینکه از نظر همه مکاتب حقوق بین المللی این حرکت با هیچ میزانی قابل توجیه نیست، تاکید کرد: جوامع اسلامی باید ضمن محکوم کردن این جنایت اقدام موثر انجام دهند، صرف بیانیه دادن کفایت نمی‌کند.
استاد دروس خارج حوزه‌ علمیه خراسان گفت: شهید سیدمحمدباقر صدر یک نظر خاصی درباره دجال دارد که دچال یک فرد و شخص نیست، بلکه یک تفکر یک جانبه گرایی است، تفکری که خودش را می‌بیند و برای هیچ اندیشه و شخص مقابل خودش ماهیت و شخصیتی قائل نیست، لذا این مطلب را در تفکر استکبار جهانی و در اندیشه و گفتار این غده سرطانی اسرائیل مشاهده می‌کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عصمتی افزود: غربی‌ها وقتی در اوکراین یک مسأله کوچکی اتفاق می‌افتد جنجال رسانه‌ای راه می‌اندازند، ولی در این حرکت وحشیانه، فقط یک اظهار تاسف کرده‌اند یا حمایت می‌کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.