حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

اهداف انقلاب از ضروریات جهاد تبیین است

حجت الاسلام باقری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم هراتی: یکی از مهمترین و اساسی ترین ضروریات جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است که باید توسط نخبگان و فرهیختگان جامعه تبیین شود.


حجت الاسلام باقری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در جنگ سخت نظامی و همچنین ترور شخصیت ها و راه اندازی توطئه ها و فتنه ها در سالیان اخیر با جنگ  نرم و عملیات روانی به دنبال اهداف شوم خود است.


وی تصریح کرد: امروز طلاب و روحانیون در خط مقدم مبارزه با این ترفند دشمن هستند که ابتدا باید خودشان را مسلح به سلاح جنگ نرم کرده و با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این عملیات روانی و جنگ نرم به شبهات و مسایلی که دامن زده می شود پاسخ دهند.


باقری به رسالت طلاب و روحانیون در قبال بسیج اشاره کرد و افزود: امروز طلاب و روحانیون حوزه های علمیه جزئی از بسیج هستند که در مرحله نخست تغذیه فکری و در ادامه جهاد تبیین را باید سرلوحه اقدامات عملی خود قرار دهند.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین ضروریات جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است که باید توسط نخبگان و فرهیختگان جامعه تبیین شود.


وی بیان کرد: تسلیم و تبعیت از ولایت فقیه لازم است و باید کار کنیم تا این مهم در جامعه محکم شود و تنها راهش تبیین است چرا که مشکلاتی که در این ۴۳ بوجود آمده بخاطر عدم تبعیت از ولایت فقیه بوده است.


1400/9/6


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.