حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

امروز حرف اول منطقه را امت اسلامی می زند

آیت الله عصمتی امام جمعه سابق تربت حیدریه سخنران امروز مراسم یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان رشتخوار در جمع پرشور مردم این شهرستان با اشاره به دستاوردهای فراوان نظام و انقلاب در طول چهل و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: الحمدالله امروز در منطقه حرف اول را امت اسلامی دارد و می زند، و این اقتدار پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیده و این انقلاب اسلامی است که همچنان مقتدرانه در مسیر خود در حال حرکت است.

استاد خارج حوزه علمیه خراسان. در ادامه بیان داشت: یقینا این پیروزی و رسیدن به تمدن اسلامی، به راحتی به انجام نخواهد رسید، دشمن تمام حیله های خود را بکار خواهد برد، و از تمام برنامه ها استفاده می کند، با تمام توانش در برابر اسلام و حق و حقیقت خواهد ایستاد، و ما یقینا باید بدانیم که خداوند متعال اراده کرده است که کفر را نابود و  امت اسلام، امام و رهبری را الگوی جوامع بشری قرار دهد.

مدیر مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه در ادامه تصریح کرد: دشمن مهندسی شده در عرصه جنگ ترکیبی امروز قدم گذاشته است، اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری محاسبات آنها اشتباه بود و نقشه آنها کارایی لازم را نداشت، امروز ما اگر پا به پای رهبری حرکت کنیم و بصیرت خود را حفظ کنیم به حول قوه الهی نقشه های دشمن در هر عرصه و زمانی تاثیری نخواهد داشت.

وی در تکمیل مطلب به بخش های مختلفی از دستاوردهای نظام و انقلاب در طول چهل و چهار سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، اشاره کرد و یادآور شد: دشمن سعی دارد که بگوید نظام جمهوری اسلامی پیشرفت ها و دستاوردی هایی نداشته است، اینجا وظیفه همه ما جهاد تبیین و بیان دستاوردها است.

ایشان با تاکید بر اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که ما را از زیر پرچم استعمار نجات داد و زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار داد، افزود: این نعمت بزرگ نعمت آزادی و نعمت اختیار، بخشی از دستاوردهای نظام و انقلاب است، اختیارات کشور ما در گذشته در دست دیگران بود و مردم در سرنوشت خود دخالتی نداشتند، اما امروز نعمت ازادی و انتخاب بر عهده مردم است و این دستاورد بزرگ است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیشرفت های ایران اسلامی امروز در مسائل علمی، پزشکی، نظامی و . قابل قیاس با دوران پهلوی نیست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.