حدیث عشق
. امام صادق(ع) : لَستُ اُحِبُّ أن أرَى الشّابَّ مِنكُم إلاّ غادِياً في حالَينِ: إمّا عالِماً أو مُتَعَلِّماً. دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو. /امالی طوسی ص303
سایت آیت الله العظمی خامنه ای سایت امام خمینی (ره)

اغتشاشگران دشمنان مذهب تشیع

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه هراتی شهرستان تربت حیدریه آیت الله عصمتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع نماز گزاران نماز جمعه بخش بایگ گفت: به هرزه هایی که تحرکات مخرب انجام دادند باید گفت ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری. 

مدیر حوزه علمیه هراتی اظهار داشت: این افراد معلوم الحال اصلا با واژه ای به نام غیرت و عفت بیگانه و مخالف هستند و دشمنی اصلی آنها با دین و مذهب شیعه است. 

عصمتی گفت: در دفاع مقدس تمام دنیا با تمام توان پشت صدام را گرفتند در حالی که ما غیر از خدا کسی را نداشتیم. 

مدرس دروس خارج حوزه علمیه خراسان بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس دو صفحه داشت یک صفحه در جبهه دشمن بود که خباثت و ظلم و آدم کشی و عدم رعایت حقوق اولیه انسانی در آن وجود داشت. در صفحه دوم آن دفاع و مقدس بودن آن دفاع بود زیرا عشق به خدا و جوانمردی و ایثارگری و شهادت طلبی در این صفحه وجود داشت. در این صفحه مادر و پدر با تمام وجود و با اعتقادی راسخ جوان خود را راهی میدان می کردند. 

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام که فرمودند: من دست و بازوی شما رزمندگان که دست خدا بر روی آن است می بوسم اظهار داشت: دیروز که هیچکدام از امکانات امروزی را نداشتیم بر دشمن غاصب و بی انصاف پیروز شدیم قطعا امروز هم با وجود امکانات زیاد و اعتماد بیش از پیش به خداوند بینی استکبار را به خاک خواهیم زد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.